Hjejlekiosken - Silkeborg Havn
Mærkesag

Service & Regelforenkling

Politik
Standpunkt

En Erhvervsvenlig Kommunal Service


Virksomhederne skal opleve en kommune, der arbejder for dem, ikke imod dem. Det betyder kortere sagsbehandlingstider, mindre bureaukrati og en serviceminded medarbejder med tid dedikeret til hver virksomhed. Hurtig og personlig hjælp er afgørende for at skabe de bedste betingelser for vækst. Vi skal tilbage til den serviceorienterede erhvervsservice, som tidligere gjorde Silkeborg Kommune til en foregangskommune.

Illustrativ billede

Fjern Overflødigt Bureaukrati


Vi skal skære alt udvendigt bureaukrati væk. Kommunens gebyrer på sagsbehandling skal bruges til at ansætte flere sagsbehandlere, så vi kan garantere hurtige, effektive og brugervenlige løsninger. Borgere og virksomheder har krav en myndighed, der arbejder hurtigt og effektivt.

Relaterede

Konkrete forslag om Service & Regelforenkling

Udforsk relaterede emner og initiativer inden for dette område